Положение о порядке осуществления гарантийных обязательств

Кепілдік міндеттемелерді жүзеге асыру тәртібі туралы ереже

Кепілдік міндеттемелерді орындау шарттары

Тауар өзінің сапасы бойынша, тауарды жеткізу кезінде Қазақстан Республикасының аумағында қолданылатын тауарлардың осы түріне қойылатын

стандартты талаптарға сәйкес келуі тиіс.

Егер тараптардың арасындағы Келісімде немесе заңнамада өзгеше көзделмесе, «ЗапчастьТрейд» ЖШС, сатып алушыға 12 (он екі) ай ішінде жеңіл

автокөлік, моторлы көлік (бұдан әрі ЛП) үшін және 6 (алты) ай ішінде сатып алушыға жүк автокөлігі (бұдан әрі-ГП), сондай-ақ коммерциялық мақсатта

(КЦ) пайдаланылатын жеңіл автокөлігі үшін жеткізілетін қосалқы бөлшектерді берген сәттен бастап, сапасына кепілдік береді.

Өнімді белгіленген жарамдылық мерзімі және (немесе) сақтау мерзімі өткеннен кейін сатуға жол берілмейді. Жарамдылық немесе сақтау мерзімін

өндіруші айқындайды және өнімнің дайындалу күнінен бастап есептейді. Жарамдылық мерзімі және (немесе) сақтау мерзімі, белгіленген өнім сатып

алушыға осы мерзім аяқталғанға дейін мақсатына сай пайдаланылатындай есеппен беріледі.

Кепілдік талаптар:

a) бөлшектерді жөндеу және орнату, жөнделетін техника өндірушісінің орнату және жөндеу жөніндегі нұсқаулықтарын сақтай отырып,

мамандандырылған ТҚКС-да жүзеге асырылды.

ТҚКС-да орнатылған бөлшектердің, құрамдас бөліктердің, агрегаттар мен тораптардың сапасына қойылатын кінәрат-талаптар, олардың дұрыс емес

сапасы туралы ТҚКС қорытындысымен дәлелді негіздемемен расталады (талап міндетті емес, бірақ жеткізуші клиенттен ТҚКС құжаттар жиынтығын талап

ету құқығын өзіне қалдырады: ТҚКС-мен тапсырыс-нарядтың көшірмесі, ТҚКС-мен орындалған жұмыстардың құны бар чектің көшірмесі, ТҚКС

қорытындысы, ТҚКС сертификаты).

б) автокөлік құралдарының автоөндірушілері жасап шығарған түпнұсқа қосалқы бөлшектер, кепілдік берілген жағдай туындаған кезде зауыттық ақауды

растайтын құжаттар пакетін беретін тиісті дилерде орнатылуы тиіс. Шағым-талапты қарау үшін, Сатып алушы бұл құжаттарды Жеткізушінің мекен-жайына

жібереді.

в) жөндеуден кейінгі кезеңде жөнделген торапты немесе агрегатты пайдалану және техникалық қызмет көрсету үшін, пайдаланылатын техниканы

өндірушінің белгілеген ережелері сақталды.

г) ақаулы аккумуляторлар үшін толтырылған кепілдік талоны ұсынылуы керек.

д) АКБ пайдалану және сақтау ережелерінің, сондай-ақ кепілдік талонында көрсетілген кепілдік қызмет көрсету шарттарының сақталуы.

Жарамсыз өнімді қайтарғанда қабылдаудан бас тарту үшін мыналар негіз бола алады:

• біліксіз орнатудың, оның ішінде соққы немесе металл кесетін құралды қолданудың және \немесе қатайту сәтінен асып кетудің іздерінің болуы;

• дұрыс емес тасымалдау, соның ішінде бөлшектің геометриясын өзгерту іздерінің болуы;

• дұрыс емес сақтау, соның ішінде жұмыс беттерінде коррозия іздерінің болуы.

Жеке шарттар:

• амортизаторларға кепілдік, барлық амортизаторларды бір осьте бір уақытта ауыстырған кезде беріледі;

• форсункалардың бүріккіштеріне кепілдік, оларды қозғалтқышқа орнатқанға дейін стендте тексеруге ғана беріледі;

• ілінісу бөлшектеріне (себет, диск, қысқыш мойынтірек) кепілдік, іліністің барлық жиынтығын ауыстырған жағдайда беріледі;

• піспекті топ бөлшектеріне және қосиінді-бұлғақты механизмге кепілдік, барлық жиынтықты қозғалтқышқа ауыстырған жағдайда беріледі.

• қосалқы бөлшектердің (сүзгілер, тазартқыш щеткалар және т. б.) кепілдігі, жиынтықтылыққа, автомобильге орнатылғанға дейін анықталған

зауыттық немесе көлік ақауларына қолданылады (қаптама ашылған, бірақ жұмыс іздері жоқ бөлік);

• дайындаушы зауыттың кепілдігін беруге қойылатын ерекше талаптар болған кезде оларды басшылыққа алу қажет;

• АКБ-ға берілетін кепілдік тек кепілдік мерзімі ішінде анықталған аккумулятордың өндірістік ақауларына ғана қолданылады. Кепілдік мерзімі

батареяны түпкілікті тұтынушыға сатқан сәттен бастап есептеледі.

Мыналарға кепілдік берілмейді (қолданылмайды):

а) қосалқы бөлшектердің қалыпты тозуына;

б) жол-көлік оқиғасы, оларды тиісінше орнатпау және/немесе ұқыпсыз пайдалану нәтижесінде қосалқы бөлшектердің зақымдалуына;

в) қосалқы бөлшектерді өндірушілер анықтаған, дұрыс қолданылмаған қосалқы бөлшектерге;

г) отын класындағы көлік құралын дайындаушы көздемеген пайдалану салдарынан отын жүйесінің немесе шығару жүйесінің қосалқы бөлшектерінің

ақаулығына;

д) жарықтандыру аспаптарының сыртқы зақымдалуына;

е) жиынтылықтан, автокөлікке орнатылғанға дейін анықталған зауыттық немесе көліктік ақаудан басқа, шығыс қосалқы бөлшектері мен

материалдарына, жөндеу жиынтықтарына (майлар, сүзгілер, техникалық сұйықтықтар, автокосметика, сақтандырғыштар, шыны тазалағыш щеткалар,

қыздыру шамдары) (қаптама ашылған, бірақ пайдалану ізі жоқ бөлік);

ж) көлік құралына орнатқаннан кейін пайдаланудан тозуы және жай-күйінің табиғи өзгеруі көзделген қосалқы бөлшектерге қатысты;

з) бөліктің істен шығуына басқа бөліктің немесе агрегаттың ақаулығы себеп болған жағдайларда;

и) WABCO, KNORR ресми сервистік орталықтарының бірінен кепілдік жағдайының басталуы туралы қорытындысыз, WABCO, KNORR пневможүйесінің

аппаратурасына;

к) BOSCH ресми сервистік орталықтарының бірінен кепілдік жағдайының басталуы туралы қорытындысыз, BOSCH қосалқы бөлшектеріне.

л) автомобильдің жүріс бөлігінің жұппен ауыстырылмаған бөлшектеріне (серіппелер, амортизаторлар, тұрақтандырғыш тіректері); автомобильдің бір

осіне 2 (екі) данадан аз мөлшерде ауыстырылған амортизаторлар және амортизаторларды қорғайтын қақпақылдауыштар мен тозаңтосқыларды

ауыстырмай;

м) автомобильге соққы жүктемелерімен ұштасатын, біркелкі емес жолда ұқыпсыз жүргізу салдарынан туындаған зақымдарға (оның ішінде аспа және

рульдік басқару элементтеріне);

н) кепілдік пломбаларының бұзылуына, наразылық тауарының механикалық зақымдалуына және ашылуына;

о) өндрістік ақаудың бар-жоғын бөлшектерінсіз бағалау мүмкін болмайтын тауардың толық емес жиынтығын қайтаруға;

п) біліксіз орнатудың, оның ішінде соққы немесе металл кесетін құралды қолданудың және \немесе қатайту сәтінен асып кетудің іздерінің болуына;

р) дұрыс емес тасымалдау, соның ішінде бөлшектің геометриясын өзгерту іздерінің болуына;

с) дұрыс емес сақтау, соның ішінде жұмыс беттерінде коррозия іздерінің болуына.

т) өндірістік ақауларды қоспағанда, тежегіш қалыптар мен дискілерге, мұнда

Өндірістік ақауларға мыналар жатады:

• Үйкеліс материалының төсеніштен ізсіз бөлінуі

• Фрикцион қабатындағы жарықтар (жаңа қалып)

• Фрикцион шеттерінің қабаттарға бөлінуі

• Тежегіш қалыбының дискімен жанасатын бетіндегі бөлінуі

• Фрикцион құрамындағы бөгде қосындылар — металдың немесе абразивтің үлкен бөлшектері

• Дискінің зақымдалуына әкелетін үйкелісті құрамның тығыздығындағы әртектілік

• Термиялық зақымдану белгілері жоқ дискінің жарықтары

• Дискіні құюдың әртектілігі (бос жерлер, каверналар)

• Термиялық және механикалық зақымдану іздері жоқ жаңа дискіде тежеу кезіндегі тербелістер

• Егер ақау өнімді тұтынушыға бергенге дейін пайда болғандығы дәлелденсе, өзге де ақаулар.

Ақаулар, кемшіліктер анықталған кездегі Сатып алушының міндеті:

а) «ЗапчастьТрейд» ЖШС мекенжайына «ЗапчастьТрейд» ЖШС-нен қосалқы бөлшектің сатып алынғанын растайтын құжаттармен шағым/наразылық

жіберуге, ал қажет болған жағдайда «ЗапчастьТрейд» ЖШС-на оның талабы бойынша тиісті қосалқы бөлшекті ұсынуға міндетті;

б) «ЗапчастьТрейд» ЖШС-не техникалық қызмет көрсету станциясында қосалқы бөлшектің орнатылғанын растайтын құжаттарды (тапсырыс-нарядтың

көшірмесі және т.б.) ұсынуға. Талап міндетті емес, бірақ Жеткізуші клиенттен қажетті құжаттар жиынтығын талап ету құқығын өзіне қалдырады;

в) «ЗапчастьТрейд» ЖШС-не техникалық қызмет көрсету станциясы маманының қосалқы бөліктің жұмыс істемеу себебі туралы қорытындысын ұсынуға.

Талап міндетті емес, бірақ Жеткізуші Клиенттен ақау актісін талап ету құқығын өзіне қалдырады;

г) Stellox брендінің автомобиль электр жүйелерінің ақаулы бөлшектерін компьютерлік диагностика деректерімен бірге кез келген нысанда ұсыну қажет

(диагностиканы жүргізген адамның қолы қойылған диагностикалық карта).

Клиентке ақша қаражатын қайтару келесідей жүргізіледі:

1. ЭСА-дағы жеке кабинетке, кассадағы қолма — қол ақшамен немесе Kaspi QR арқылы — шағым-талап мақұлданған сәттен бастап 24 сағат ішінде.

2. Банк картасының шотына немесе заңды тұлғаның есеп айырысу шотына – Сатып алушының банкіне банктік қызмет көрсету шарттарына сәйкес

мерзімдерде.

Ескертпе: ақшалай қаражатты қайтару, төлем жүргізілген арна бойынша жүргізіледі; клиенттің қалауы бойынша ақшалай қаражат ЭСА-ғы жеке

кабинеттегі балансқа қайтарылуы мүмкін.

Құрметті сатып алушылар, іс-әрекеттің жеделдігі мен қызмет көрсету сапасы сіз берген ақпараттың толықтығы мен дұрыстығына байланысты екендігіне

назар аударамыз.

Сапа мәселесі бойынша шағымдарды қарау тәртібі

• Сатып алушы «ЗапчастьТрейд» ЖШС-не тауардың сапасы туралы шағымды ЭСА-ға жүгіну арқылы жолдайды.

• Шағымды алғаннан кейін «ЗапчастьТрейд» ЖШС тауарды қабылдау және қайтару тәртібі туралы ережеге сәйкес тауардың сапасына текс еру

жүргізеді.

• Сапаны тексеру жүргізілгеннен кейін «ЗапчастьТрейд» ЖШС, егер тауардың кемшіліктері болмаса немесе кемшіліктер тауарды пайдаланудың,

сақтаудың, тасымалдаудың белгіленген ережелерін немесе үшінші тұлғалардың әрекеттерін бұзуы немесе еңсерілмейтін күш (кепілді к

берілмейтін жағдай) салдарынан тауарды сатып алушыға бергеннен кейін пайда болса, тауарды сатып алушыға қайтару туралы шешім

қабылдайды.

• «ЗапчастьТрейд» ЖШС мен Сатып алушы арасында тауар кемшіліктерінің болуы және олардың пайда болу себептері туралы дау туындаған кезде,

шағымға бастамашы болған Тарап өз есебінен тауар сапасына тәуелсіз сараптама жүргізеді.

• Тауардың кемшіліктері кімнің кінәсінен пайда болған болса, сол Тарап екінші Тарапқа сараптама жүргізуге арналған шығыстарды, сондай-ақ оны

жүргізуге байланысты тасымалдауға арналған шығыстарды өтейді.

1-кесте Stellox, ZENTparts және АКБ-ға шағым-талап болған жағдайда кепілдік мерзімдері мен құжаттар топтамасына қойылатын талаптар

№ п/п

Бренд атауы,

қ/б

Кепілдік мерзімдер, ай

Шағым-талапты ресімдеуге арналған құжаттар жинағы

1.

Stellox

ЛП

ГП+КЦ

12

Сатып алушылар-жеке тұлғалар:

       1. Толтырылған шағым-талап бланкі (ЭСА);

       2. Тауарды қайтару туралы өтініш (ЭСА);

       3. Қайтару актісі (ЭСА);

       4. Кассалық чектің түпнұсқасы.

      Сатып алушылар-заңды тұлғалар:

       1. Толтырылған шағым-талап бланкі (ЭСА);

       2. Қайтару актісі (ЭСА);

       3. Қайтару жөнелтпе құжаты (ЭСА);

       4. Кассалық чектің түпнұсқасы (егер тауар қолма-қол ақшамен, банктік картамен немесе Kaspi QR арқылы төленген болса).

2.

ZENTparts

ЛП

ГП

24 

12

3.

АКБ

ЛП

ГП

КЦ

24

12

6    

Сатып алушылар-жеке тұлғалар:

1. Толтырылған шағым-талап бланкі (ЭСА);

2. Тауарды қайтару туралы өтініш (ЭСА);

3. Қайтару актісі (ЭСА);

4. Кассалық чектің түпнұсқасы;

5. Кепілдік талоны.

Сатып алушылар-заңды тұлғалар:

1. Толтырылған шағым-талап бланкі (ЭСА);

2. Қайтару актісі (ЭСА);

3. Қайтару жөнелтпе құжаты (ЭСА);

4. Кепілдік талоны.

Кассалық чектің түпнұсқасы (егер тауар қолма-қол ақшамен, банктік картамен немесе Kaspi QR арқылы төленген болса).

 

«ЗапчастьТрейд» ЖШС кепілдік саясатына, тауардың сапасы бойынша шағымдарды қарауға және қайтарымдарды қабылдауға қатысты Сізді

қызықтыратын барлық ақпаратты 7600 телефоны бойынша байланыс орталығына хабарласу арқылы алуға болады.