Компанияның принциптері

Компанияның принциптері

«Позитивті ойлау»
Өмірге деген оң және белсенді көзқарас, адамның айналасындағы оқиғаларды мүмкіндіктер призмасы арқылы қабылдау қабілеті. Адамның санасына жағымсыз ойларға жол бермеу және ішкі көңіл-күйді тәртіпке келтіру қабілеті, адамға мәселенің өзі туралы емес, оны шешу туралы ойлауға мүмкіндік береді.

«Сенім – қарым-қатынастың негізі»
Сенім — кез келген қарым-қатынастың негізі. Сенімді қалыптастыру басқалармен қарым-қатынаста біртұтас, дәйекті және адал болуды білдіреді. Қызметкерлер өз сөздеріне жауапты және болашақта орындай алмайтын ештеңеге ешқашан уәде бермейді.

«Өзара сыйластық» немесе «Өзара құрмет»
Әрбір қызметкердің ерік-жігері, тұлғасы, мінезі бар және ең құрметті қарым-қатынасқа лайық.

«Тиімділік»
Ең аз мүмкін ресурстармен максималды мүмкін нәтиже алуға ұмтылу.

«Үздіксіз жетілдіру»
Біз әрқашан барлық нәрсеге және әрқашан ең жақсы болуға ұмтыламыз және қол жеткізген нәтижеде ешқашан тоқтамаймыз. Біз кез келген қызмет пен оның нәтижелерін жақсартуға болатындығынан, сонымен қатар жұмысты сол жұмысты атқарып жатқан қызметкерден артық ешкім білмейтіндігінен туындаймыз. Сондықтан әрбір қызметкердің қызметі сапаны үздіксіз жақсартуға бағытталуы керек. Сапаны жақсарту процестердің сапасын да, сол процестердің нәтижелерін де арттыруды білдіреді.

«100%-дан аз орындалған тапсырма орындалған болып саналмайды»
Алынған тапсырма 100% орындалуы керек. Егер тапсырма 100%-дан аз орындалса, онда ол орындалған болып есептелмейді.

«Егер сіз тоқтап қалсаңыз, маған хабарлаңыз»
Өзіңіз жеңе алмайтын тапсырманы 100% орындауға кедергілер дереу менеджеріңізге және/немесе басқа мүдделі тұлғаларға хабарлануы керек.

«Тізбектің күші оның ең әлсіз буынымен бағаланады»
Компанияны бір-біріне тәуелді көптеген бөлімшелер түрінде бір-бірімен байланысқан буындардан тұратын тізбек ретінде көрсетуге болады. Бір бөлімнің нашар немесе сапасыз жұмысы бүкіл ұйымның күш-жігерін жоққа шығаруы немесе ұйымдағы көптеген адамдардың нәтижелерін айтарлықтай әлсіретуі мүмкін.